Ofte stilte spørsmål

Hvordan endrer jeg passord?

Du kan endre passord ved å trykke den inn på «Min Side» og og «rediger profil». Skriv inn ditt gamle passord for å bekrefte, deretter skriver du inn ønsket passord. Husk å lagre endringene dine.

 

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse, hva gjør jeg?

Ordrebekreftelsen sendes automatisk på e-post kort tid etter at du har lagt inn ordren. Dobbeltsjekk at det er blitt oppgitt riktig e-post og sjekk om mailen kan ha havnet i søppelposten din. Dette er dessverre ikke noe vi har kontroll over.

 

Betalingen mislyktes, hva gjør jeg?

Dersom betalingen av en eller annen grunn ikke går gjennom, vil ikke ordren din bli sendt til produksjon.

Betaling via Klarna feilet

Dersom du får feilmelding ved bestilling via Klarna faktura, ber vi deg dobbeltsjekke at informasjon som er fylt inn er korrekt. Det er viktig at denne informasjonen er identisk med de opplysningene som er registrert på deg i folkeregisteret, da Klarna utfører kredittsjekk på alle kunder på bakgrunn av denne informasjonen. Dersom du fremdeles får feilmelding ved betaling, ber vi deg ta direkte kontakt med Klarna.

Kortbetaling

Dersom kortbetalingen din feiler, ber vi deg forsøke på nytt i en annen nettleser eller med et annet betalingskort.

 

Det er feil på varen jeg har mottatt. Hva gjør jeg?

Om du opplever feil eller ikke er fornøyd med mottatt vare ber vi deg kontakte kundeservice. Du kan kontakte oss gjennom våre chattetjenester, på telefon 33 38 88 88 eller på mail kundeservice@c-youhome.no.

Vennligst ikke send oss varen før du har snakket med kundeservice.

 

Er prisene inkludert moms (MVA)?

Alle prisene er inkludert MVA. Våre produkter blir produsert i våre fabrikker i Tønsberg, det vil derfor ikke påløpe noen ekstra kostnader som toll eller andre avgifter når du kjøper varer fra oss.

 

Er produktene produsert i Norge?

Alle våre produkter er norskproduserte og produseres på vår fabrikk i Tønsberg.

 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender alle bestillinger i samarbeid med Bring. Vanlig leveringstid ligger mellom 3 til 5 virkedager, samt postgang. Bestillinger som registreres utenom åpningstid eller i helgene vil bli behandlet førstkommende virkedag. Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med mye trafikk hos oss eller vår transportpartner.

 

Send oss ditt spørsmål