Ofte stilte spørsmål

Hvordan endrer jeg passord?

Du kan endre passord ved å trykke på «Min Side» og «rediger profil». Skriv inn ditt gamle passord for å bekrefte, deretter skriver du inn ønsket passord. Husk å lagre endringene dine.

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse, hva gjør jeg?

Om du ikke mottar ordrebekreftelsen ber vi deg dobbeltsjekke at det er blitt oppgitt riktig e-post ved bestilling. Sjekk også om e-posten kan ha havnet i søppelposten din. Er den ikke å finne kontakter du kundeservice, så sender de deg en ny.

Jeg har ikke mottatt hentemelding, hva gjør jeg?

Kontakt kundeservice så sender vi deg sporingsnummeret. Vi anbefaler også å laste ned Posten sin egen sporingsapp. Denne gjør det enkelt å følge med på pakkens reise hjem til deg.

Betalingen mislyktes, hva gjør jeg?

Dersom betalingen ikke går igjennom, vil ikke ordren din bli sendt til produksjon. Prøv igjen litt senere og kontakt kundeservice om samme problem oppstår.

Betaling via Klarna feilet
Dersom du får feilmelding ved bestilling via Klarna faktura, ber vi deg dobbeltsjekke at informasjonen som er fylt inn er korrekt. Det er viktig at denne informasjonen er identisk med de opplysningene som er registrert på deg i folkeregisteret, da Klarna utfører kredittsjekk på alle kunder på bakgrunn av denne informasjonen. Dersom du fremdeles får feilmelding ved betaling, ber vi deg ta direkte kontakt med Klarna.

Feil ved kortbetaling
Dersom kortbetalingen din feiler, ber vi deg forsøke på nytt i en annen nettleser eller med et annet betalingskort.

Det er feil på varen jeg har mottatt. Hva gjør jeg?

Om du opplever feil eller ikke er fornøyd med mottatt vare ber vi deg kontakte kundeservice. Send gjerne med et bildet av problemet, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Ta kontakt gjennom Chat, på telefon 33 38 88 88 eller på e-post kundeservice@c-youhome.no.

Vennligst ikke send oss varen før dette er avtalt med kundeservice.

Er prisene inkludert moms (MVA)?

Alle prisene er inkludert moms. Våre produkter blir produsert på vår fabrikk i Tønsberg, det vil derfor ikke påløpe noen ekstra kostnader som toll eller andre avgifter. 

Er produktene produsert i Norge?

Alle våre produkter er norskproduserte og produseres på vår egen fabrikk i Tønsberg.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender alle bestillinger i samarbeid med Bring. Vanlig leveringstid ligger mellom 3 til 5 virkedager, samt postgang. Store bestillinger vil ha noe lenger leveringstid.

Bestillinger som registreres utenom åpningstiden eller helligdager vil bli behandlet førstkommende virkedag. Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med mye trafikk hos oss eller vår transportpartner.

 

Send oss ditt spørsmål